Publikacje konferencyjne

Publikacja konferencyjna 2019

Publikacja konferencyjna 2019

XXV KONFERENCJA DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ – ZNACZENIE DIAGNOSTYKI DLA PROCESU KSZTAŁCENIA

KRAKÓW 2019

 

ZNACZENIE DIAGNOSTYKI DLA PROCESU KSZTAŁCENIA

 

CZĘŚĆ I. ZMIANA SYSTEMOWA W EDUKACJI

 

CZĘŚĆ II. DIAGNOŚCI EDUKACYJNI

 

CZĘŚĆ III. SZKOŁA WIELOPOZIOMOWA

 

CZĘŚĆ IV. BADANIA UCZNIOWSKIE I NAUCZYCIELSKIE

 

SEKCJA A. UCZNIOWIE

 

SEKCJA B. NAUCZYCIELE 

 

SEKCJA C. PRZEDMIOTY HUMANISTYCZNE 

 

SEKCJA D. PRZEDMIOTY ŚCISŁE

 

PANELE DYSKUSYJNE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności