Publikacje konferencyjne

Publikacja konferencyjna 2011

Publikacja konferencyjna 2011

XVII KONFERENCJA DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ - EWALUACJA W EDUKACJI. KONCEPCJE, METODY, PERSPEKTYWY

KRAKÓW 2011

 

Dane bibliograficzne

 

I. ZNACZENIE EWALUACJI

 

II. ROZWÓJ UCZNIA

 

III. BLISKO I DALEKO

 

A. HORYZONTY EWALUACJI W EDUKACJI

 

B. EWALUACJA A KIEROWANIE SZKOŁĄ

 

C. DIAGNOSTYCZNE OBLICZA HUMANISTYKI

 

D. POMIAR I OCENIANIE OSIĄGNIĘĆ UCZNIÓW

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności