Publikacje konferencyjne

Publikacja konferencyjna 1999

Publikacja konferencyjna 1999

KONFERENCJA DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ - PODSTAWOWE PROBLEMY DIAGNOZY EDUKACYJNEJ – STANDARDY I DIAGNOZA A ROZWÓJ W EDUKACJI

LEGNICA 1999

 

 

DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA

 

DIAGNOZA EDUKACYJNA

 

EWALUATYKA EDUKACYJNA

 

POMIAR DYDAKTYCZNY JAKO METODA DIAGNOZY I EWALUACJI

 

INNOWACJE PROGRAMOWE

 

EGZAMINY SZKOLNE JAKO FORMA ORGANIZACYJNA DIAGNOZY I EWALUACJI

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności