Publikacje konferencyjne

Publikacja konferencyjna 2015

Publikacja konferencyjna 2015

XXI KONFERENCJA DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ - ZASTOSOWANIA DIAGNOZY EDUKACYJNEJ 

BYDGOSZCZ 2015

 

Dane bibliograficzne

PRZEDMOWA

 

REFERATY PLENARNE

 

PODSTAWOWE PROBLEMY DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ

METODOLOGIA DIAGNOSTYKI - ASPEKTY JĘZYKOWE

 

METODOLOGIA DIAGNOSTYKI – ASPEKTY SYSTEMOWO-ORGANIZACYJNE

 

UCZNIOWIE

 

RODZICE I ŚRODOWISKO

 

NAUCZYCIELE

 

EGZAMINY

 

ANALIZY STATYSTYCZNE WYNIKÓW DIAGNOZY EDUKACYJNEJ

MODELE ANALIZ STATYSTYCZNYCH

 

ZASTOSOWANIA ANALIZ STATYSTYCZNYCH

 

INTERPRETACJE ANALIZ STATYSTYCZNYCH

 

ANALIZA TRANSAKCYJNA

 

SYMPOZJUM: DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, W PROFILAKTYCE SPOŁECZNEJ I OPIECE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności