Publikacje konferencyjne

Publikacja konferencyjna 1994

Publikacja konferencyjna 1994

KONFERENCJA DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ - PERSPEKTYWY DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ

ELBLĄG 1994

 

 

ZAGADNIENIA TEORETYCZNE DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ

 

PROBLEMY I PRZYKŁADY PRAKTYKI DIAGNOSTYCZNEJ W OŚWIACIE
A. POSTULATY WOBEC DIAGNOSTYKI

 

B. OSIĄGNIĘCIA POZNAWCZE I MOTYWACYJNE W RÓŻNYCH PRZEDMIOTACH NAUCZANIA

 

C. EGZAMINY I OCENY SZKOLNE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności