Konferencje

XXIX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej
XXVIII Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej
XXIX KDE, 2023 / Łódź

Diagnostyka edukacyjna oceniania szkolnego i akademickiego

XXVIII KDE, 2022 / Kraków

Diagnozowanie kształcenia w edukacji stacjonarnej i zdalnej

XXVII KDE, 2021 / on-line

Zdalna i bezpośrednia diagnostyka edukacyjna

XXVI KDE, 2020 / on-line

Rola społeczna diagnostyki edukacyjnej

XXV KDE, 2019 / Kraków

Znaczenie diagnostyki dla procesu kształcenia

XXIV KDE, 2018 / Katowice

Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych
nauczycieli

XXIII KDE, 2017 / Łódź

Diagnozowanie umiejętności praktycznych 
w toku kształcenia i egzaminowania

XXII KDE, 2016 / Kraków

Diagnozowanie twórczości uczniów i nauczycieli

XXI KDE, 2015 / Bydgoszcz

Zastosowania diagnozy edukacyjnej

XX KDE, 2014 / Gdańsk

Diagnozy edukacyjne dorobek i nowe zadania

XIX KDE, 2013 / Gniezno

Polska edukacja w świetle diagnoz prowadzonych 
z różnych perspektyw badawczych

XVIII KDE, 2012 / Wrocław

Regionalne i lokalne diagnozy edukacyjne

XVII KDE, 2011 / Kraków

Ewaluacja w edukacji. Koncepcje, metody, perspektywy

XVI KDE, 2010 / Toruń

Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego

XV KDE, 2009 / Kielce

Badania międzynarodowe i wzory zagraniczne w diagnostyce edukacyjnej

XIV KDE, 2008 / Opole

Uczenie się i egzamin w oczach nauczycieli

XIII KDE, 2007 / Łomża

Uczenie się i egzamin w oczach uczniów

XII KDE, 2006 / Lublin

O wyższą jakość egzaminów szkolnych

XI KDE, 2005 / Gdańsk

Holistyczne i analityczne metody diagnostyki edukacyjnej – perspektywy informatyczne egzaminów szkolnych

X KDE, 2004 / Kraków

Diagnostyka edukacyjna. Standardy wymagań i normy testowe w diagnostyce edukacyjnej

IX KDE, 2003 / Łódź

Trafność pomiaru jako podstawa obiektywizacji egzaminów szkolnych

VIII KDE, 2002 / Katowice

Dwa rodzaje oceniania szkolnego. Ocenianie wewnątrzszkolne i zewnętrzne a jakość pracy szkoły

VII KDE, 2001 / Wrocław

Dawne i nowe formy egzaminowania

VI KDE, 2001 / Kraków

Teoria i praktyka oceniania zewnętrznego

V KDE, 2000 / Wałbrzych

Diagnoza edukacyjna. Zadania wyboru wielokrotnego

IV KDE, 2000 / Szczecin

Pomiar edukacyjny jako kompetencje pedagogiczne

III KDE, 1999 / Legnica

Podstawowe problemy diagnozy edukacyjnej – standardy i diagnoza a rozwój w edukacji

II KDE, 1994 / Elbląg

Perspektywy diagnostyki edukacyjnej

I KDE, 1993 / Gdańsk

Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności