Publikacje konferencyjne

Publikacja konferencyjna 2018

Publikacja konferencyjna 2018

XXIV KONFERENCJA DIAGNOSTYKI EDUKACYJNEJ - WSPOMAGANIE ROZWOJU KOMPETENCJI DIAGNOSTYCZNYCH NAUCZYCIELI

KATOWICE 2018

 

 

CZĘŚĆ I. OCENIANIE ROZWOJU UCZNIA

 

CZĘŚĆ II. BARWY REFORM EDUKACYJNYCH 

 

CZĘŚĆ III. ILOŚĆ I JAKOŚĆ W DIAGNOSTYCE 

 

SEKCJA A. NOWY TYP UCZNIA

 

SEKCJA B. NAUCZYCIELE PIONIERZY

 

SEKCJA C. EWALUACJA SZKOŁY I KSZTAŁCENIE ZAWODOWE 

 

SEKCJA D. OKIEM HUMANISTY

 

SEKCJA E. PRZYJAZNE PRZEDMIOTY ŚCISŁE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności