Diagnozowanie potrzeb edukacyjnych uczniów, studentów i nauczycieli
Diagnostyka edukacyjna oceniania szkolnego i akademickiego
Diagnozowanie kształcenia w edukacji stacjonarnej i zdalnej
Zdalna i bezpośrednia diagnostyka edukacyjna
Rola społeczna diagnostyki edukacyjnej
Znaczenie diagnostyki dla procesu kształcenia
Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych nauczycieli
Diagnozowanie umiejętności praktycznych w toku kształcenia i egzaminowania
Diagnozowanie twórczości uczniów i nauczycieli
Zastosowania diagnozy edukacyjnej
Diagnozy edukacyjne dorobek i nowe zadania
Polska edukacja w świetle diagnoz prowadzonych z różnych perspektyw badawczych
Regionalne i lokalne diagnozy edukacyjne
Ewaluacja w edukacji. Koncepcje, metody, perspektywy
Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego
Badania międzynarodowe i wzory zagraniczne w diagnostyce edukacyjnej
Uczenie się i egzamin w oczach nauczycieli
Uczenie się i egzamin w oczach uczniów
O wyższą jakość egzaminów szkolnych
Holistyczne i analityczne metody diagnostyki edukacyjnej – perspektywy informatyczne egzaminów szkolnych
Diagnostyka edukacyjna. Standardy wymagań i normy testowe w diagnostyce edukacyjnej
Trafność pomiaru jako podstawa obiektywizacji egzaminów szkolnych
Dwa rodzaje oceniania szkolnego. Ocenianie wewnątrzszkolne i zewnętrzne a jakość pracy szkoły
Dawne i nowe formy egzaminowania
Teoria i praktyka oceniania zewnętrznego
Diagnoza edukacyjna. Zadania wyboru wielokrotnego
Pomiar edukacyjny jako kompetencje pedagogiczne
Podstawowe problemy diagnozy edukacyjnej – standardy i diagnoza a rozwój w edukacji
Perspektywy diagnostyki edukacyjnej
Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej