Seminarium

24/10/2025

Seminarium

Akademia oceniania MCDN 

Wielowymiarowość oceniania szkolnego. Jak formułowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia pomaga w ewaluacji jego osiagnięc edukacyjnych? 

 Adresaci: dyrektorzy szkoł i nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych.

Zajęcia odbęda się na platformie MS Teams

29.10.2025 r. (środa) w godz. 16.30-18.00  Informacje pod numerem tel. 12 4221449, 513 042 381

Łukasz Faliszek i Szymon Grabowski omówią zmiany w paradygmacie myślenia o ocenianiu wewnątrzszkolnym oraz rozumieniu praktyk diagnostycznych w szkole (w tym oceniania), ukierunkowanych na poszukiwanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb współczesnego ucznia.

Wydarzenie będzie również doskonałą okazją do zaprezentowania dorobku XXXI Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej, która stanowi istotne źródło inspiracji oraz nowych pomysłów dla wszystkich pracujących w obszarze edukacji.

Treści programowe:

  • Prawo ośwaitowe i dwa paradygmaty ocenianiaAnaliza celów oceniania wewnątrzszkolnego
  • Zasady nauczania z peryspektywy poznawczej
  • Humanizacja dagnostyki edukacyjnej a pedagogiczny sens edukacji 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności