24/10/2025
Seminarium
Akademia oceniania MCDN
Wielowymiarowość oceniania szkolnego. Jak formułowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia pomaga w ewaluacji jego osiagnięc edukacyjnych?
Adresaci: dyrektorzy szkoł i nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych.
Zajęcia odbęda się na platformie MS Teams
29.10.2025 r. (środa) w godz. 16.30-18.00 Informacje pod numerem tel. 12 4221449, 513 042 381
Łukasz Faliszek i Szymon Grabowski omówią zmiany w paradygmacie myślenia o ocenianiu wewnątrzszkolnym oraz rozumieniu praktyk diagnostycznych w szkole (w tym oceniania), ukierunkowanych na poszukiwanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb współczesnego ucznia.
Wydarzenie będzie również doskonałą okazją do zaprezentowania dorobku XXXI Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej, która stanowi istotne źródło inspiracji oraz nowych pomysłów dla wszystkich pracujących w obszarze edukacji.
Treści programowe:
- Prawo ośwaitowe i dwa paradygmaty ocenianiaAnaliza celów oceniania wewnątrzszkolnego
- Zasady nauczania z peryspektywy poznawczej
- Humanizacja dagnostyki edukacyjnej a pedagogiczny sens edukacji